Z przyjemnością chcielibyśmy ogłosić, że wraz z początkiem października zaufała nam kolejna firma. Tym razem była to agencja marketingowa Chilii, która zaproponowała nam wzięcie udziału w realizacji jednego ze swoich zleceń.
Zakres prac był dosyć szeroki, a ponadto na wykonanie zadania otrzymaliśmy 10 dni. Mimo to wszyscy członkowie koła z wielką energią i entuzjazmem zapisali się do tego projektu, a finalny efekt prac udało się oddać jeszcze przed czasem.
Na prośbę agencji marketingowej Chilii wykonaliśmy:
- analizę rynku kantorów, zarówno internetowych, jak i stacjonarnych, uwzględniając takie elementy jak: prognozy, aktualne trendy oraz liczbę konkurencji wraz z krótką charakterystyką każdego z nich
- analizę konkurencji, która obejmowała swym zakresem trzy wybrane kantory online oraz trzy kantory stacjonarne
Z nieskrywaną dumą możemy poinformować także, że agencja Chilii była zadowolona z naszej pracy oraz wypowiadała się entuzjastycznie na temat możliwej dalszej współpracy.