17 grudnia odbyło się rozstrzygnięcie konkursu, organizowanego przez Blue Academy Nivea, polegającego na rozwiązaniu biznesowego Case Study Bambino. Do konkursu zgłosiło się aż 30 zespołów 2-4 osobowych, z czego prace nadesłało 11 z nich. Jak wiecie z poprzednich postów również nasz Compertus brał udział Zespoły dostały różne zadania konkursowe, a ich rozwiązania należało przesłać w formie prezentacji. W konkursie wyłoniono dwa zwycięskie zespoły i jeden, który otrzymał wyróżnienie. Jednym ze zwycięzców w tym konkursie został zespół z naszej organizacji w składzie: Magdalena Dolanowska, Julia Przybyszewska i Paulina Sitko. Zadaniem dziewczyn było przygotowanie rekomendacji strategicznych założeń wprowadzenia na rynek uniwersalnego kremu dla całej rodziny pod marką Bambino Rodzina. Należało m.in. przygotować kampanię mediową nowego kremu, aktywację wspierającą nowy produkt w social mediach, zaproponować optymalną strategię dystrybucji oraz stworzyć jego opakowanie. Dziewczyny wygrały zestawy kosmetyków Nivea oraz SmartBandy! Gratulujemy wszystkim nagrodzonym a przede wszystkim naszemu zwycięskiemu zespołowi! Tak trzymać!