Klientem SKN Compertus była jedna w poznańskich firm oferujących usługi programistyczne. W związku z wejściem firmy na rynek Amerykański firma potrzebowała analizy rynku docelowego, który jak wynikało z obserwacji firmy znacznie różnił się od rynku polskiego, na którym firma dotychczasowo funkcjonowała. Wykonaliśmy dla firmy analizę segmentu odbiorców bazując na danych wtórnych jak również wykonaliśmy badanie preferencji i zachowań zakupowych firm korzystających z usług programistycznych w USA. Zweryfikowaliśmy jaka jest wielkość i potencjał tego rynku, sprawdziliśmy potrzeby segmentu docelowego oraz jego preferencje odnośnie dostawców usług programistycznych i samych usług. Przeanalizowaliśmy proces dokonywania zakupu oraz wskazaliśmy grupę potencjalnie najbardziej zainteresowaną usługami firmy. Jako rezultat projektu powstał raport z wyników analizy oraz propozycje działań formy na rynku w USA. Firma zaimplementowała propozycje SKN Compertus, analiza okazała się skuteczna nie tylko poprzez rozszerzenie świadomości zarządu firmy o ich rynku docelowym ale także zwiększyła skuteczność działań firmy na rynku w USA ale także w innych krajach.